5 Aralık 2013 Perşembe

Monk krizim tuttu ki benim

Hahaha Gece-gece ne pis güldüm yaaaaa~

Bütün gayri-müslümler ayaklandı apartmanda :D.........
...... lan :D yatın geri birde utanmadan tepki gösteriyorlar ya
gülmeyeyaghhh mi :D

2013 yılında bu kadar çok gülmemiştim haha, uzun emeklerim ve fedakarlıklarım sonucu 4. sezona an itibari ile geldim :D

Monk abimiz bu bölümde büyük bir malikanedeki cinayet olayını çözmek için olay yerine gider...Malikanenin öbür ucunda da düğün hazırlıkları vardır ve hatunlar bekarlığa veda partisi için bir striptz dansçısı çağırırlar, adam fantazi olsun diye polis uniforması ile gelir xD

Monk abi ise onun polis olduğunu düşünür, kendisini görünce olay yerine beraber gidiyoruz der, yazık striptizcide yani bir polis çağırıyor gitmemek olmaz olur mu haha :D İşte bundan sonrasına koptum yaaa...

Diğer polisler striptizci adamın vücuduna bakıp, bu ne olom moduna girerler, uzaktan bir striptiz müziği duyulunca bizim adam dans etmeden durur mu vesselam :D Striptizci abinin sonunda uniformasını çıkarıp atması...bittim..öldüm yaa...gözümden yaş geldi :D

Bu bölümden güzel bir film olurmuş aslında var yaaa....

Bence bu Monk dizisi gergin ve stresli zamanlarda izlenmesi gerekendir. yazılacak bir tez, yetiştirilmesi gereken ödevler, çizilmesi gereken grafikler, öğrenilmesi gereken bilgisayar programları, sarılmasi gereken yapraklar xD ve daha baska bin bir türlü stres üreteciyle sarılıyken ve artik vücut ve beyin işlevselliğini yitirmişken yapılacak en iyi şey monk'u izlemektir. izlerken sanki biri yanaşır arkanızdan ve masaj yapar omuzlarınıza :D fecii sorunlu bir karakteri ne kadar çok sevebileceğinizi gösteren dizidir..

komedi unsurunu daha çok barındırsa da dizinin genellikle sonuna doğru bir çimdik hüzün ile içinizdeki yalnızlığı gıdıklayan polisiye dizidir.

Ha bide Natalie faktörü vardır <3

"here's what happened" der ve yatarım :D

~~ Oha ben maçı 8'de sanıyordum, 10'daymış lan :D Bilseydim yatar, uyurdum, yalandan yere uykusuz kaldım :D ......wtf.....