5 Aralık 2013 Perşembe

Kıskanç korelilerin gülünç davanışları

ön plana çıkarsan photoshop'u yersin

demin kore forumlarında kızın bir topic açmış, şey diyor; 2. arkaşımız footoraf'ta çok ön plana çıkmış onu nasıl kesip atarız diye haha diğer koreli bir çocukta yardımcı olmuş ama duymasın o arkadaşınız bunu? :D çok garibime gitti ya neyin kafasını yaşıyorlarsa haha sabah sabah haha o kore forumunda gördüğüm birkaç değişik footoraf;

2. footoraf; ta ise yaancı dile hakim olmayınca ortaya çıkacak durumu görüyoruz :D
3. footoraf; ta belediye otobüsünde koreli kıza buyrun eviniz gibi hissedin demişler, biraz şeyinden anlamış lafı galiba haha :D
4. footoraf; ise bizim klasik forever alone'un sapık hali, gülümsetti :S ezik yaa inşallah etek ablasının falan değildir :D
5. footoraf; ohaa dedim görünce bu ders kitabında yer alan bir kitatan bir sayfası, bu sayfa bizde olsa düşünemiyorum yani haha :D
6 footoraf; ise çok hoşuma gitti, korede bir gece manzarası, doğal aydınlatmalı olmuş :D